ΑΓΟΡΑ ΠΡΟΙΟΝΤΩΝ
Η επιχείρηση «Χατζηιωάννου Σμαρούλα» καταβάλει κάθε δυνατή προσπάθεια ώστε να παρέχει υπηρεσίες υψηλής ποιότητας.
Κατά την καταχώρηση της παραγγελίας σας θα λάβετε αυτοματοποιημένο e-mail το οποίο θα αναφέρει τις λεπτομέρειες της παραγγελίας σας. Μετά την επεξεργασία της παραγγελίας από το τμήμα ηλεκτρονικών αγορών της επιχείρησης , θα λάβετε το δεύτερο και επιβεβαιωτικό e-mail με τα προϊόντα που θα σας αποσταλούν. Κατά την εξέλιξη της παραγγελίας σας θα λάβετε μια σειρά αυτοματοποιημένων e-mail, τα οποία θα αναφέρουν τη πρόοδο της παραγγελίας.
Σε περίπτωση που στη παραγγελία σας προκύψει κάποια εκκρεμότητα τότε θα σας αποσταλεί αντίστοιχο e-mail. Εναλλακτικά θα επικοινωνήσουμε μαζί σας στα τηλέφωνα που μας έχετε δώσει κατά την εγγραφή ή την καταχώρηση της παραγγελίας στο site μας. Δεν υπάρχει τρόπος απενεργοποίησης αυτών των ενημερώσεων, η αποστολή των οποίων, αποτελεί προϋπόθεση για την σωστή εξέλιξη της παραγγελίας σας. Τα e-mail αυτά σας καλούμε να φροντίζετε να μπορούν να φτάσουν σε εσάς και να τα διατηρείτε καθ’ όλη την διάρκεια της συναλλαγής μας. Είναι υποχρέωση σας, σε περίπτωση που δεν λαμβάνετε τα σχετικά e-mail, σύμφωνα με τους γενικούς όρους που διέπουν τις συναλλαγές μας, να μας ενημερώνετε χωρίς καθυστέρηση.
Σε περίπτωση καθυστέρησης του ενημερωτικού e-mail παρακαλούμε ελέγξτε και την ανεπιθύμητη αλληλογραφία (SPAM ή JUNK).
ΑΛΛΑΓΕΣ-ΕΠΙΣΤΡΟΦΕΣ-ΑΝΤΙΚΑΤΑΣΤΑΣΗ ΠΡΟΙΟΝΤΩΝ
Έχετε το δικαίωμα να επιστρέψετε ολόκληρη την παραγγελία ή μέρος αυτής εντός 14 ημερολογιακών ημερών από την ημερομηνία που την παραλάβατε.
Πριν την επιστροφή των προϊόντων, επικοινωνήστε μαζί μας στο τηλ. 2315507898 ή στο e-mail info@tsantesonline.gr, αναφέροντας το όνομά σας και τον κωδικό παραγγελίας σας.
Έχετε υπόψη ότι κατά την επιστροφή τους τα προϊόντα πρέπει να βρίσκονται σε άρτια κατάσταση, πλήρη και χωρίς φθορές, όπως τα παραλάβατε και να μην έχουν αφαιρεθεί οι ειδικές σημάνσεις (καρτελάκια,συσκευασίες,κουτιά κτλπ) έτσι ώστε να μεταφερθούν με ασφάλεια και να αποφευχθεί οποιαδήποτε φθορά. Τα προϊόντα που επιστρέφονται θα πρέπει να βρίσκονται ακριβώς στην ίδια κατάσταση που τα παραλάβατε μαζί με τα σχετικά παραστατικά αγοράς. Κανένα προϊόν δεν μπορεί να αντικατασταθεί αν έχει χρησιμοποιηθεί μετά το άνοιγμά του, εάν το προϊόν δεν είναι στην ίδια κατάσταση που παραδόθηκε ή εάν έχει υποστεί ζημιά.
Η επιστροφή θα γίνεται δεκτή μόνο κατόπιν έγκρισή μας. Η επιχείρηση δεν φέρει καμία ευθύνη για τυχόν ζημιές ή φθορές των προϊόντων μετά τη χρήση τους και δεν υποχρεούται σε καμία περίπτωση σε αντικατάσταση αυτών. Στην περίπτωση που διαπιστωθεί κάποιο ελάττωμα κατά τον ποιοτικό έλεγχο στο προϊόν που επεστράφη, η επιχείρηση οφείλει να επιστρέψει το δέμα πίσω στον πελάτη ή να επικοινωνήσει μαζί του για την επίλυση του ζητήματος.
Σε περίπτωση επιστροφής/αντικατάστασης προϊόντος, τα έξοδα αποστολής και παραλαβής του προϊόντος, επιβαρύνουν τον πελάτη.
Στις περιπτώσεις εκείνες στις οποίες, με αποδεδειγμένη υπαιτιότητα μας, σας παραδόθηκαν προϊόντα σε διαφορετικό σχέδιο ή μέγεθος από αυτό της παραγγελίας ή υπάρχει ελάττωμα μπορείτε να επιστρέψετε τα προϊόντα και να ζητήσετε αντικατάσταση ή επιστροφή χρημάτων, αφού προηγουμένως επικοινωνήσετε μαζί μας για να σας υποδείξουμε τον τρόπο, χωρίς καμία επιβάρυνση.
Στην περίπτωση επιστροφής προϊόντος όπου ζητείται επιστροφή χρημάτων (υπαναχώρηση), το ποσό της επιστροφής θα κατατεθεί στον τραπεζικό λογαριασμό από τον οποίο κάνατε αρχικά την πληρωμή της παραγγελίας ή σε αυτόν που θα μας υποδείξετε, στην περίπτωση της αντικαταβολής ή απευθείας στην κάρτα που χρησιμοποιήσατε κατά την αγορά σας ή στον λογαριασμό σας στην PayPal, ανάλογα με τον τρόπο πληρωμής της αρχικής σας παραγγελίας. Η επιστροφή των χρημάτων πραγματοποιείται εντός 30 εργάσιμων ημερών από την ημερομηνία παραλαβής των προϊόντων που επιστρέφετε. Η επιχείρησή μας δεν υποχρεούται να καλύψει τα έξοδα που χρεώνει (κατά τη συνήθη πρακτική των τραπεζών) ο χρηματοπιστωτικός οργανισμός που συνεργάζεται ο χρήστης κατά την λήψη των ποσών που επιστρέφονται.
Για την επιστροφή, αλλαγή ή αντικατάσταση του εμπορεύματος θα λαμβάνεται υπόψη η αξία που αναγράφεται στην απόδειξη αγοράς, αφαιρουμένων των αρχικών εξόδων αποστολής της παραγγελίας (εφόσον είχαν χρεωθεί)
Σε κάθε περίπτωση τα μεταφορικά της επιστροφής επιβαρύνουν τον πελάτη.
Ακύρωση της παραγγελίας μπορεί να γίνει μόνο εφόσον μας αποστείλετε e-mail μέχρι το τέλος της ημέρας κατά την οποία πραγματοποιήσατε την παραγγελία, και εφόσον δεν έχει παραδοθεί σε εταιρία courier, αναφέροντας τα στοιχεία σας και τον αριθμό της παραγγελίας σας. Εμείς θα επικοινωνήσουμε μαζί σας για να επιβεβαιώσουμε την ακύρωση και να σας ενημερώσουμε για την επιστροφή των χρημάτων που τυχόν έχετε ήδη καταβάλλει.